Totaal € 0,00
Home > Content > Info

Info

 

Onze uitdaging bestaat erin om binnen de grenzen van uw budget een optimale inrichting te realiseren. In onze werkwijze staan service, kwaliteit en uw wensen altijd centraal.
U kunt bij ons terecht voor gratis advies. Aan de hand van uw voorkeuren kan vrijblijvend een voorstel worden gemaakt zodat u een compleet beeld krijgt van uw toekomstige kantoorinrichting.

Onze webshop verschilt van een gewone webshop omdat onze meubelen op aanvraag gemonteerd kunnen worden bij de klant, er gratis een offerte en ontwerp kan bekomen worden, er steeds extra kortingen kunnen voorzien worden vanaf een bepaald orderbedrag, en omdat de vaste en professionele klant pas na 30 dagen dient te betalen.
 
De meubelen worden gratis geleverd bij een order vanaf € 500 excl.BTW, binnen een afstand van 125 km.
Voor aankopen van minder dan € 500 excl.BTW per order, wordt een bijdrage van € 35 voor transport- en administratiekosten aangerekend en bij sommige artikelen rekenen wij een meerprijs aan voor de montage. Indien afstand meer dan 125 km is wordt er een transportkost aangerekend afhankelijk van de afstand. Levering op verdieping zonder lift is mogelijk mits meerprijs, gelieve dit bij bestelling te melden. Parking- en meubellift-kosten zijn steeds ten laste van de klant. Alle verpakkingsmaterialen worden terug meegenomen voor recyclage.

Het grootste deel van onze producten is op voorraad. Dat wil zeggen dat deze binnen 14 werkdagen geleverd worden. Producten met een langere levertijd dan 3 weken worden speciaal op bestelling voor u geproduceerd. Deze producten zijn dus niet standaard op voorraad en kunnen niet worden geretourneerd.   

Alle producten genieten een garantie van 1 tot 5 jaar.
Deze garantie dekt alle fabricagefouten bij normaal gebruik.

Buro Central is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan het product bij afhaling of bij montage door de klant.

 

.
PRIVACYVERKLARING BURO CENTRAL
 
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle overeenkomsten en op elke samenwerking of elke contactname, offerteaanvraag, verzoek tot informatie met de BV BURO CENTRAL.
Buro Central heeft haar zetel te 8700 Tielt, Ter Booye 65. U kan ons eenvoudig contacteren op het telefoonnumer 051 40 47 55 en op het emailadres info@burocentral.be.
In deze verklaring informeren wij u graag over welke gegevens wij over u verzamelen en gebruiken, voor welke doeleinden wij dit doen, welke rechten u heeft, en hoe u deze ten aanzien van ons kan uitoefenen.
We zullen uw informatie niet gebruiken, of met iemand delen, uitgezonderd zoals beschreven in dit Privacy-beleid.
Door uw gegevens aan ons over te maken en/of gebruik te maken van onze diensten, respectievelijk onze website te bezoeken, verklaart u zich akkoord met onderhavige privacyverklaring.
Verzamelen en gebruik van persoonsgegevens:
Wij verzamelen uw persoonsgegevens voor diverse doeleinden, zoals voor het verwerken van uw bestelling, het overmaken van offertes en aanbiedingen, het voeren van correspondentie, het voeren van onze boekhouding, het verzenden van nieuwsbrieven, het opmaken van klantenkaarten, maar vooral omdat dit noodzakelijk is voor de leveringen en de goede dienstverlening.
Het spreekt voor zich dat wij voor de goede uitvoering van de overeenkomst of samenwerking in het bezit dienen te zijn van een aantal persoonlijk identificeerbare gegevens, zoals uw naam, contactgegevens, emailadres, telefoonnummer, postadres, adresgegevens , financiële gegevens, bankrekeningnummers, etc.
Wij zullen ook genoodzaakt zijn om uw persoonsgegevens met derden te delen, zoals gebeurlijke onderaannemers en commerciële partners, leveranciers, IT-dienstverleners, aangestelden  etc.
In zoverre de verwerking van de persoonsgegevens plaatsvindt op basis van toestemming, heeft u steeds het recht om uw toestemming terug in te trekken.
Naleving van de wetten:
Wij zullen enkel uw persoonsgegevens openbaar maken indien we daartoe door de wet of dagvaarding worden verplicht of als we ervan overtuigd zijn dat een dergelijke actie noodzakelijk is om te voldoen aan de wet en de redelijke verzoeken van de rechtshandhaving of om de veiligheid of integriteit van onze dienstverlening te beschermen.
Veiligheid:
Wij nemen de nodige administratieve en technisch-organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen en de nauwkeurigheid ervan te handhaven. Ook van onze leveranciers en commerciële partners verwachten wij dat zij dezelfde maatregelen nemen naar gegevensbescherming toe. Niettegenstaande deze veiligheidsmaatregelen, willen wij er evenwel op wijzen dat geen enkele methode van transmissie via het internet of methode van elektronische opslag in absolute bescherming kan voorzien.